Kategorie

Promocje

Regulamin sklepu

  1. Postanowienia ogólne


1.Sklep internetowy Wtrasie ,dostępny pod adresem internetowym www.Wtrasie .com.pl prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Adma Adam Nowacki ,wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),NIP 923-146-92-27 ,REGON 30024764.

2.Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów,Konsumentów-Przedsiębiorców iraz Przedsiębiorców i określa zasady i tryb zawierania Umowy Sprzedażyna odległośćza pośrednictwem Sklepu.


2.Definicje


1.Konsument –osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarcza lub zawodową.

2.Sprzedawca-osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Adma Adam Nowacki wpisaną do CEIDG ,NIP 923-146-92-27,REGON 300024764

3.Klient-każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

4.Przedsiębiorca-osoba fizyczna,osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędoąca osobą prawną ,której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą,która korzysta ze sklepu.

5.Przedsiębiorca –Konsument –klient ,który jest osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą ,gdy z treści tej umowy wynika ,że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego ,wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej ,udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG.

6.Sklep-sklep internetowy prowadzony przez sprzedawcę pod adresem internetowym www.Wtrasie.com.pl

7.Umowa zawarta na odległość –umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość(w ramach sklepu),bez jednoczesnej fizycznej obecności stron,z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległośc do chwili zawarcia umowy włącznie .

8.Regulamin-niniejszy regulamin Sklepu.

9.Zamówienie –oswiadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówieńi zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

10.Konto-konto klienta w Sklepie ,są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie .

11.Formularz rejestracji-formularz dostępny w Sklepie ,umożliwiający utworzenie Konta.

12.Formularz zamówienia- dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia ,w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży ,w tym sposobu dostawy i płatności .

13.Koszyk-element oprogramowania Sklepu,w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu ,a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia ,w szczególności ilości produktów.

14.Produkt-dostepna w sklepie rzecz ruchoma /usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

15.Umowa Sprzedaży –umowa sprzedaży Produktu zawierana albom zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego .


3.Kontakt ze Sklepem


1.Adres Sprzedawcy ul.Główna 5 Żodyń 64-212 Siedlec

2.Adres e-mail Sprzedawcy : biuro @wtrasie.com.pl

3.Numer telefonu Sprzedawcy +48 503 399 382

4.Numer rachunku bankowego 48114020040000330279716312

5.Klient może się kontktować ze Sprzedawcą za pomocą adresów mail i numerów telefonów.

6.Klient może się kontaktować telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8.00-17.00


5.Informacja ogólne


1.Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą ,niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowegoz infrastruktura techniczną Klienta .

2.Przegladanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowychi adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

Ceny w sklepie podane sąw polskich złotych.

3.Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy ,o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia ,w tym także w chwili wyrażania woli związania się Umową Sprzedaży.


6.Zakładanie Konta w Sklepie


1.Aby założyć Konto w Sklepie ,należy wypełnić Formularz rejestracji, niezbędne jest posiadanie danych :imię, nazwisko,adres e-mail.

2.Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

3.Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

4.Klient powinien przechowywać w poufności nadane podczas rejestracji hasło i nie powinien udostępniać go osobom trzecim.

5.Klient ma możliwość w każdej chwili ,bez podania przyczny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąc Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy ,w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane powyżej.


7.Zasady składania Zamówień


W celu złożenia Zamówienia należy:

1.Wybrać produkty będące przedmiotem Zamówienia ,a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka „.

2.Zalogowac się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji.

3.Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji-wypełnic formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu ,na który ma nastąpić dostawa Produktu ,wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu),wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia

4.Kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”oraz potwierdzić zamówienie ,klikając w link przesłany w wiadomości e-mail

5.Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatnośći ,opłacić zamówienie w określonym terminie ,z zastrzeżeniem 8 regulaminu pkt3.



8.Oferowane metody dostawy oraz płatności


1.Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu

a.paczkomaty

b.przesyłka kurierska

c.przesyłka kurierska za pobraniem

d.odbiór osobisty

2.Klient może skorzystać z następujących metod płatności

a.płatnośc za pobraniem

b.płatnośc przelewem

c.płatnośc karta płatniczą

d.płatności elektroniczne

e.płatność przy odbiorze

3.Informacje na temat płatności znajduja się na stronie


9.Wykonywanie umowy sprzedaży


1.Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą nastepuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z 7 regulaminu


2.Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta ,która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży miedzy Klientem a Sprzedawcą.


3.W przypadku wyboru przez Klienta ;

a.płatności przelewem,płatności elektronicznych albo płatności karta Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży .

b.płatość za pobraniem przy odbiorze przesyłki ,Klient zobowiązany jest do dokonania płatnośći przy odbiorze paczki


4.Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób

a.Wprzypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem ,płatności elektroniczne lub karta płatniczą –od dna uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

b.W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży


5.Sprzedawca zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia lub jego części w przypadku braku zamówionego produktu ,o czym Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony.


10.Prawo odstąpienia od umowy


1.Konsument oraz Konsument- Przedsiębiorca może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.


2.W przypadku Umowy ,która obejmuje wiele Produktów ,które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach ,termin wskazany w ust 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy ,partii lub części .


3.Konsument oraz Konsument-Przedsiębiorca może odstąpić od umowy ,składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy .Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty poprzez przesłanie oświadczenia na adres Sprzedawcy –dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w pkt 3 .Oświadczenie można złożyć również poprzez przesłanie wypełnionego formularza Odstąpienia od Umowy


4.W przypadku przesłania oświadczenia droga elektroniczną Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi /Konsumentowi –Przedsiębiorcy na podany adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.


5.Skutki odstąpienia od umowy

a. przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi /Konsumentowi-Przedsiębiorcy niezwłocznie ,nie póżniej niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności , w tym koszty dostarczenia rzeczy , z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta /Konsumenta –Przedsiębiorcę sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowanych przez Sprzedawcę.

c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy uzyciu takich samych metod płatności ,jakie zostały przez Konsumenta/Konsumenta – Przedsiębiorcę użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument /Konsument –Przedsiębiorca wyrażnie zgodził się na inne rozwiązanie ,które nie bezie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami .

d .Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odsłania ,w zależności od tego ,które zdarzenie nastąpi wcześniej.

e. Konsument/Konsument-Przedsiębiorca powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie , nie póżniej niż 14 dni od dnia ,w którym poinformował Sprzedawcęo odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany , jeśli Konsument /Konsument –Przedsiębiorca odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

f. Konsument/Konsument-Przedsiębiorca ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu , także koszty zwrotu Produktu ,jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

g. Konsument/Konsument –Przedsiebiorca jest zobowiązany odesłać towar w stanie nienaruszonym , bez śladów użytkowania.


6. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi/Konsumentowi- Przedsiębiorcy w odniesieniu do Umowy:

a. w przypadku sprzedaży towarów z personalizacją . Oznacza to że sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru wykonanego na specjalne zamówienie Konsumenta/Konsumenta-Przedsiebiorcy

b. o świadczenie usług , jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyrażną zgodą Konsumenta/Konsumenta –Przedsiębiorcy , który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia , że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy

c. w którym cena zależy od wahań na rynku , nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli , i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy



11.Reklamacje i Gwarancja


1. Umowa Sprzedaży są objęte nowe Produkty .

2.Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

3.W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedającego towaru Konsument ,Konsument-Przedsiębiorca ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca , strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

4.Reklamację należy zgłosić pisemnie lub droga elektroniczną na podany adres Sprzedawcy

5.Zaleca się , aby w reklamacji zawrzeć m.in. opis wady ,okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia , dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

6. Towary odsyłane w ramach reklamacji należy wysyłać na adres Sprzedawcy.



12.Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń


1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów , organizacji społecznych , do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów , Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń :

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego , o którym mowa w art37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000,r.o Inspekcji Handlowej ( Dz.U. Z 2014 r poz.148 z póżn.zm.) , z wnioskiem o roztrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej , zgodnie z art.36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z póżn.zm). z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie roztrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą , korzystając z także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów , Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)


13. Dane osobowe w Sklepie Internetowym


1. Administartorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca.

2.Dane osobowe Klientów zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży , a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.

3.Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta:

a. wybranemu przewożnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora

b. wybranemu podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne lub karta płatniczą w Sklepie Internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne , aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.


Gromadzenie danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem GDPR/RODO



14.Postanowienia końcowe

1.Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim .

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu , z ważnych przyczyn tj. zmiany przepisów prawa , zmiany sposobów płatności i dostaw –w zakresie ,w jakim te zmiany wpływają na realizacje postanowień niniejszego Regulaminu .

3.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maja zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności ; Kodeksu Cywilnego ; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną ; ustawy o prawach konsumenta ,ustawie o ochronie danych osobowych.